Моніторинг читацької компетентності
Проведений шкільним відділом (ЗОШ №1, смт. Володимирець) районної бібліотеки для дітей
Моніторинг читацької компетентності серед учнів кожного класу складається з таких напрямків:
- Вивчення дозвілля школярів;
- Відвідання учнями шкільної, та районної бібліотеки;
- Вивчення читацьких інтересів;
- Рівень сформованості інформаційної компетентності.
У школі був проведений моніторинг, у першу чергу проводилося анкетування і на основі цього були зроблені діаграми:
- Хто з героїв книжок вам найбільше сподобався? (5 кл.)
- Про що вам хотілося б читати? (5 кл.)
- Улюблений літературний герой (5 кл.)
- Чи передплачують ваші батьки періодичні видання? (4 кл.)
- Чим займатися у вільний час? (5 кл.)
- Чим займатися у вільний час? (9 кл.)
- Якій літературі віддаєте перевагу? (10 кл.)
- З якого класу користуюся бібліотекою? (8 кл.)
- Чи завжди бібліотека задовольняє ваші потреби? (6 кл.)
- Читацькі інтереси
Анкета 1. "Книги - мої друзі"
Анкета 2. "Бібліотека - помічник у навчанні"
Анкета 3. "Моє дозвілля"
Підсумки
Завантажити діаграми, анкети та підсумки моніторингу
матеріали підготувала:
бібліотекар
Усата Н.М.